ارتباط با مدیرعامل فقط در قالب جلسات امکان پذیر است
از ارتباط گرفتن با مدیرعامل در محیط شرکت جداً خودداری کرده و برای برگزاری جلسات با ایشان با مسئول دفتر هماهنگ شود.
در صورتی که خود مدیرعامل داخلی فرد مورد نظر را بگیرد صرفا به مسئول دفتر اطلاع داده و ورود به اتاق ایشان بلامانع است در غیر این صورت برای ورود به اتاق ایشان باید حتما با مسئول دفتر هماهنگ شود.
جلسه با مدیریت تنها در ساعت 12:30 الی 13:30 با هماهنگی مسئول دفتر امکانپذیر است در خارج از این زمان لطفا درخواست جلسه با مدیریت را نداشته باشید مگر مورد خیلی خیلی فورس و ویژه.
الگوی صحبت تلفنی شرکت در تماس تلفنی به این صورت است :
سلام … هستم از مجموعه طرح گندم مصدع اوقات شریفتون میشم ….
همیشه سعی کنید در مکالمات تلفنی یا حضوری در سلام کردن نسبت به مشتری و همکاران پیش قدم شوید.
نمونه پاسخگویی تلفن در موارد مختلف
در هر زمان که گوشی تلفن را برداشته، بدون در نظر گرفتن این موضوع که چه کسی ست و با چه کسی کار دارد:
-سلام وقت بخیر ……….. هستم چطور میتونم در خدمتتون باشم؟
اگر فرد تماس گیرنده با فرد دیگری کار داشت:
-بله حتما شما خانم/آقای؟ ، لطفا چند لحظه منتظر بمونید تا شما رو به ایشون ارتباط بدم
اگر تماس وصل نشد و مجدد به خود ما برگشت (30 ثانیه در حالت چشمک زن بماند)
-ممنون که منتظر موندید ……..(مثال: آقای فلانی پشت میزشون نیستن/جلسه هستند یا…. به محض اینکه تشریف آوردند تماس شما را به ایشان اطلاع میدهیم)
در هنگام اتمام مکالمه با این جمله خداحافظی میکنیم:
ممنون از تماستون، روز خوبی داشته باشید.
اگر فرد تماس گیرنده فحش داد بدون هیچ حرف و عکس العملی قطع میکنیم
پوشش در شرکت در روزهای شنبه تا سه شنبه بصورت رسمی می باشد و در روزهای چهارشنبه بصورت اسپرت (اختیاری) بلامانع است.
آقایون شلوار و پیراهن پارچه ای ( ترجیحاً کت و شلوار در اولویت است)
پوشش برای خانم ها بصورت رسمی و ترجیحاٌ کت و شلوار
میزان حقوق و دریافتی ( فیش حقوقی) هر فرد کاملا محرمانه می باشد.
لذا از عنوان کردن بصورت مستقیم و غیر مستقیم و سوال پرسیدن از همکار اکیداً اجتناب ورزید.
بدیهی ست مطرح کردن آن حذف مزایا شخص خاطی یا کسر بخشی از حقوق را بدنبال خواهد داشت.
سقف مساعده درخواستی 30/000/000میلیون ریال می باشد.
ساعت ورود به شرکت از ساعت 8 الی 8:30 بوده که بصورت نیم ساعت شناور می باشد
ورود تا ساعت 8:00 خروج← ساعت 17:00
ورود از ساعت 8:00 الی 8:30 خروج ←ساعت 17:30
با عنایت به شناور بودن ساعت کاری شرکت و امکان استفاده از بازه نیم ساعته، تاخیر به هیچ وجه توجیه پذیر نخواهد بود لذا چنانچه ورود حتی 1 دقیقه بعد از ساعت 8:30 انجام شود معادل نیم روز کامل کاری کسر از حقوق انجام شده و اگر تاخیر بالای 1 ساعت باشد 2 روز کاری کسر از حقوق صورت میگیرد. جهت جلوگیری از کسورات مذکور نهایتا تا 7 صبح بصورت تلفنی با مدیر منابع انسانی جهت مرخصی ساعتی هماهنگ کنید، تاکیداً این هماهنگی بصورت شفاهی و تلفنی بوده و هماهنگی به طریق پیام در هر شکل قابل قبول نمی باشد.
تایم سرو صبحانه 8:00 الی 8:10 می باشد( زمان صرف صبحانه 10 دقیقه می باشد). بعد از تایم مذکور و یا سرو وعده صبحانه پشت میز امکان پذیر نمیباشد.
تایم سرو ناهار از ساعت 12:20 شروع و برای هر گروه 20 دقیقه می باشد، افراد در قالب 3 گروه در تایم های 20 دقیقه ای به آشپزخانه برای صرف ناهار مراجعه کرده و بعد از اتمام تایم گروه خود آشپزخانه را برای ورود گروه بعدی ترک می نمایند.
هزینه هر وعده غذا 25 هزار تومان است. برای درخواست نهار اول هر ماه اعلام کرده و در طول ماه قابل کنسل نیست.
در مواقع ماموریت فرد میبایست حداقل 1 روز قبل از ماموریت به آقای ایزدپناه (جهت کنسل کردن وعده ناهار ) عدم حضور خود را اعلام کند.
پرسنل محترم جهت استفاده از یخچال بار موظف به ثبت نوع کالا و قیمت آن ( روی محصول درج شده است) در فرم بار ( بالای یخچال) می باشند. بدیهی ست استفاده تا مبلغ چهار میلیون ریال به صورت رایگان و مازاد آن در لیست حقوق کسر خواهد شد.
هر وسیله جدیدی که برای شرکت خریداری می شود در ابتدا جهت ثبت در اموال شرکت و برچسب اموال تحویل واحد مالی میگردد.
بعد از چسباندن بارکد اموال وسیله را تحویل شخص مربوطه داده و در فرم تحویل کالا از وی امضاء می گیریم. در صورت استعفا شخص موظف است اموال را تحویل مالی بدهد در غیر این صورت مسئولیت آن با خود شخص میباشد.
در صورت خسارت دیدن اموال از زمان تحویل مسئولیت با شخص تحویل گیرنده بوده و مبلغ خسارت برآورد و از حقوق ایشان کسر میگردد.
پرسنل بدون هماهنگی با آقای ایزدپناه به هیچ عنوان اجازه جابجایی وسایل را ندارند. و در صورت تایید ایشان جابجایی بلامانع می باشد.
ابلاغیه ماموریت روزانه هر روز در بدو ورود و قبل از شروع به کار می بایست چک شود.
پرسنل موظفند ماموریت خود را در قالب برگه ماموریت از روز قبل به اطلاع شرکت برسانند. در ضمن قبل از ترک محل کار میبایست Location به صورت Live برای مدیر منابع انسانی ارسال گردد و بعد از تاییدیه ایشان و اطلاع به مسئول دفتر اثر انگشت ورود و خروج نیز در سیستم ثبت گردد.
لارم به ذکر است ، شروع و خاتمه تمامی ماموریت ها چه به صورت روزانه و یا ساعتی موکدا از محل شرکت صورت میپذیرد و حتما ثبت اثر انگشت قبل از انجام ماموریت الزامی می باشد . در غیر اینصورت به ماموریت فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد و به منزله ترک شرکت در تایم اداری بوده و غیبت لحاظ می گردد.
در صورتی که فرد ماموریتی را که در بازه زمانی تعیین شده انجام ندهد مبلغ ((2 میلیون تومان)) از حقوق وی کسر خواهد شد.
برگه ماموریت
برای اخذ مرخصی روزانه حداقل می بایست از 1 روز قبل اقدام نمایید.
مرخصی ساعتی در همان روز در موارد فوری و اضطراری امکان پذیر می باشد. چنانچه فرد به هر دلیلی نتوانست آن روز به شرکت بیاید یا از شب قبل و یا ابتدای صبح قبل از شروع تایم اداری اطلاع دهند.
چنانچه فرد بصورت فوری مجبور به گرفتن مرخصی شد در ابتدای اولین روز کاری بعد موظف است برگه مرخصی را پر کرده و تحویل دهد.
با توجه به تعطیل بودن شرکت در روزهای پنج شنبه و تعطیلات مکرر در سال، استفاده از مرخصی بصورت محدود می باشد. ضمناً در دوره آزمایشی (سه ماه اول) مرخصی مقدور نیست مگر در موارد فوری و اضطراری
جهت اخذ مرخصی فرم مربوطه تکمیل می گردد، لذا پس از تکمیل فرم ، فرد جایگزین معرفی و به امضاء وی نیز خواهد رسید. سپس جهت تایید نهایی با توجه به سوابق مرخصی به مدیر منابع انسانی ارجاع می گردد. بدیهی ست بدون امضاء مدیرمنابع انسانی مرخصی تایید نمی باشد.
برای درخواست مرخصی چه ساعتی و چه روزانه تماس با مدیر منابع انسانی الزامی ست.
درخواست مرخصی با پیامک قابل قبول نیست.
برگه مرخصی
آرامشتان را حفظ کنید و ناراحتی مشتری عصبانی را تصدیق کنید.
با مشتری ناراضی و عصبانی همدردی کرده و شنونده خوبی باشید و اجازه دهید که مشتری از نارضایتی هایش بگوید، خوب گوش داده و کمتر صحبت کنید با تکرار نگرانی های مشتری برایش با او هم ذات پنداری کنید و از او پوزش بطلبید.
هرگز با مشتری بحث نکنید و به او نه نگویید، در حین حفظ خونسردی راه حلی ارائه دهید
در ارتباط با مشتری عصبانی که بی ادبی میکند سریع واکنش نشان ندهید و به خود اجازه رفتار سنجی دهید، روحیه خود را حفظ کنید و اجازه ندهید مشتری دزد لبخند شما باشد. به مشتری بگویید که رفتار او باعث ناراحتی شما شده است و او را متوجه رفتار اشتباه خود کنید.
چنانچه مشتری فحاشی نمود مذاکره یا تماس تلفنی را قطع و مادام که به این رفتار ادامه داد شما نیز مکالمه حضوری یا تلفنی را قطع می نمایید.
پرسنل موظفند پایان وقت اداری و بعد از ترک میز کار صندلی خود را زیر میز فیکس کرده تا از تکان های ناگهانی و فعال شدن دزدگیر خودداری شود.
پرسنل آخر وقت کاری قبل از خروج از شرکت با مدیر عامل حتما خداحافظی کنند ( به این منظور که گاهاً مدیریت آخروقت با فردی کاری داشته باشند )
استفاده از تلفن همراه و صحبت کردن با آن در پشت میز کار اکیدا ممنوع بوده و برای استفاده شخصی از موبایل از محل لابی استفاده نمایید.
هرگونه بحث و صحبت با همکار در پشت میز و داخل سالن ممنوع بوده و در صورت بروز مشکل موضوع را به مدیر منابع انسانی اطلاع داده و جهت صحبت سالن را ترک میکنیم.
بحث با مشتری از پشت میز ممنوع بوده و برای صحبت از پشت میز بلند شده و جای دیگری صحبت را انجام میدهیم.
ارتباط با همکاری که با مجموعه قطع همکاری کرده است، چه استعفا چه اخراج به هرطریق ممکن ممنوع می باشد.
برای انجام هر خریدی در شرکت دستور پرداخت نوشته شده و بعد از تایید مدیریت خرید انجام می شود.
برای خرید مبلغ زیر 1 میلیون تومان از 2 ، برای خرید 1 تا 5 میلیون تومان از 3 جا و برای خرید بالای 5 میلیون تومان از 4 جا استعلام قیمت میگیریم.
فرم خرید
پرسنل شرکت می توانند در جهت مشاوره مسائل حقوقی از وکیل شرکت مشاوره بگیرند.
این مشاوره رایگان بوده ولی در صورت ارجا به مراجع قضایی و مراحل اجرایی شامل هزینه می باشد.
بعد از تماس مشتری ناراضی در ابتدا سعی بر برطرف کردن مساله با شنیدن صحبت های او و رسیدگی به درخواست وی میکنیم
در صورتی که مشتری به هیچ وجه راضی نشده ودرخواست صحبت با مدیریت را دارد به این ترتیب عمل میکنیم:
موضوع را با خانم محمددوست در میان گذاشته و ایشان با مشتری تماس حاصل میکنند و سعی در جلب رضایت وی می نمایند.
در صورتی که رضایت مشتری تلفنی جلب نشد در کمتر از 2 ساعت هیات رسیدگی به امور مشتریان متشکل از:
خانم محمددوست (نایب رئیس مدیریت)، آقای حریه، کارشناس فروش، کارشناس و یا کارشناسان تولید برگزار می گردد.